perjantai 12. syyskuuta 2014

Boss sai uudet suitset

Moi kaikki! :) Oon nyt virallisesti alottanut KhtCaballon syyskauden Bossin ja Opalin estetreeneillä :D Opalin treeneistä ei ole kuvia mutta Bossin treeistä on pari kuvaa :) Oon tässä tylsyyttäni yrittänyt omella mustaa kaksipalaista (se lojuu tuolla jossain....) ja Myyn riimua. Myyn riimu meni tietty pieleen, ompelin yhden kohdan väärin... Mutta oon myös onnistunut tekemään Bossille 'suitset'. Ja niissäkin onnistuin ompelemaan sen soljen väärin... Huoh. Mä alan tilaamaan tästälähtien muilta harrastajilta näitten pollejen varusteet, multa ei oikein tä homma suju :D
Mutta oon myös pitämässä KhtCaballon syyskauden-avasukisat ens viikolla :) Ne on siis kaverikisat, ollaan kyllä KHTMerililjan kanssa suuniteltu isoja julkisia kisoja ensi keväälle ;) Mutta sinne on ilmoittautunut jo 6 keppaikaveria ja näillä näkymin ois ihan kivat kisat tulossa :) Niistä olisi sitten ajallaan tulossa videota.


Täydellinen jalkavammaus....




Njaah en varmasti mene yli!


Yritetäämpä uudestaan...



Ei sitten....



;__; käsi lähti ohjista



Boss hipsuttelee



Taas... se käsi




Tommoset aika alkeelliset suitset se sai xD


On se niin söpö♥



Siinä se sitten olikin ;D nähdään taas !

2 kommenttia:

  1. Ui, kivoi kuvii ja muutenki kiva postaus :D Ja tosi kiva et postasit taas pitkästä aikaa :P Saa nähä mitä niist kisoist tulee... ainakin näin meidän osalta xDD

    - KitKatPoni

    VastaaPoista