lauantai 4. lokakuuta 2014

Minut on haastettu!

Kiitos KhtBanjo kun haastoit minut ;D Ennen kuin aloitan haasteen pientä infoa: oon editoimassa tällähetkellä mun ja Opalin treenivideota ja senn yritän saada tubeen  tänään. Samoista treeneistä tulee myös postaus jossa on myös Myyn treeneistä kuvia! :) Ja syyslomalla (12.10) tulee Opalin 1 vuotis synttäripostaus :3 Mutta siihen haasteeseen....

Säännöt 1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.2. Hänen tulee myös vastata haastajan 11 kysymykseen.3. Haastetun täytyy keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.4. Pitää haastaa 5 bloggaajaa.5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille.6. Itseään haastanutta ei saa haastaa uudelleen!


11 faktaa!

1. Meillä on ollut oma hevonen :) Sen nimi oli Tiikeri, ja se kuoli (xC) kun olin jotain 6vuotta. Eli olin oikeasti tosi pieni, mutta muistelen sitä yhä lämmöllä♥
2. Olen käynyt 1 ja puolivuotta ratsastustunneilla mutta kyllästyin opettajaan.
3. KhtCaballon edellinen nimi oli KhtTalentStar mutta minusta se nimi alkoi käydä jo niin tylsäksi niin päätin vaihtaa sen vähän uudempaan :)
4.KhtCaballo on saanut nimsä latinan sanasta caballo=hevonen.
5.Minulla on oikeasti ihan kamalasti keppareita, mutta tällähetkellä aktiivikäytössä on 3.... Suurin osa poneistani on jo sellaisia sukkaheppaikivanhahyihyi poneja joiden paikka on nyt vanhassa tallissa, pientenlasten käytössä ;D
6.R A K A S T A N DUBSTEPPIÄ!♥
7.Tajusin vasta vähän aikaa sitten, että jos minulla on ollut esteiden korkeusmerkinnät 10cm väärin, olen Opalin kanssa parhaimmillaan hypännyt metrin. En useasti mutta joskus :D
8.Rakastan näyttelemistä♥ Yritän oikeasti saada urakseni jotain näyttelemiseen liittyvää.
9.Mulla on kerros-sänky :D On ollut jo ikuisuudet, ehkä 7 vuotta mutta oon jo aika kyllästynyt siihenkin :P
10.Minua häiritsee VIELÄKIN kun tyhmänä reväytin nilkkani viimevuonna juuri ennen SM kisoja ja en sitten sen takia päässyt kisaamaan xC
11.Piirrän tosi paljon, toivon aina etteivät opettajat tajua katsoa kouluvihkojani, joka toinen aukeama on pelkkiä tuhruja täynnä... Ehheh xD

Haastajan 11 kysymystä!

1. Miksi juuri keppihevoset ? Miksei vaikka sulkapallo tai rumpujen soitto ? :D

En oikeastaan tiedä :D Siihen jäi koukkuun! Keppihevoset on vaan niin mahtava harrastus, kun sen kerran aloittaa, siitä on tosi vaikea päästää irti♥


2. Mikä oli keppariharrastuksen alkutaipaleellasi ensimmäinen suosikkiheppasi ? (selkeä kysymys jooh)


Ihan kun harrastuksen aloitin, rakkain ja suosikki heposeni oli varmasti Steer Dance :D Se oli tuollainen tooosi hieno sukkakeppari, nappisilmillä ;D


3. Millaista hevosta kutsuit keppariharrastuksen aloitet tuasi hienoksi (kriteerit) , ja mitä nyt (kriteerit) ?

Mun kaverin yhtä ompelukoneella ommeltua heppaa! Sillä oli sellaset pikimustat silmät, ja letitetty harja :D Musta se oli niiiiiiiiiiiin hieno kun olin aloittanut kepparoinnin. Nyt ehdottomasti hienoja ovat ne... öh oikeasti hienot xD Otan nyt esimerkiksi tietty Iisantallin hepot :D

4. Jos saisit valita yhden keppihevosen miltä tahansa kepparitallilta ja saisit sen omaksi, mikä se olisi?

Öh... voi ei en osaa valita xD Heti ekana tuli mieleen kyllä iisantallin Fidelix :) Että jos sen vaikka ottaisin jos saisin :D En tiiä


5. Paras viimekesän kepparimuisto ? Kuvaa ? :D

Kai mun on pakko tunnustaa.... olin niiiiiin laiska etten mä jaksanu kesällä oikein kepparoida. Saisin hävetä, yh xC Mutta kyllä ne varmaan oli ne ihan radmon hyppelyt kavereitten kanssa ja yksin :D



6. Oletko pudonnut kepparilla ikinä hienosti ja onko tämä saatu ikuistettua kuvaan ? (se kuva :P)

No en hienosti mut... heh

Tadaaaa~

7. Sano 5 (tai enemmän) keppiheppaharrastajaa jotka haluaisit tavata.

Maikken KhtRaRa (piti tulla moikkaamaan SM:eissä, mutta estyin, varmasti vielä tapaan!), Saila Iisantalli, Katatu KhtChiaro, Kajo KhtFourways ja Wenla KhtNiittyjoki (Oon tavannut mutta ehdin puhua 5sec...)
8. Esteet vai kouluratsastus ? Miksi ? 

Esteet... en oikee vielä osaa koulua ;D Kun uusin heppa valmistuu niin siitä tulee kouluheppa niin sillä sitten!


9. Milloin ratsastit kepparilla viimeksi ? Kenellä menit ? 

Toissa päivänä :) Myyllä.
10. Mitä keppihevoset merkitsevät sinulle?

Keppihevoset merikitsee mulle niin paljon, etten jaksa tässä alkaa selitellä :D


11. Mitä sanoisit jos 5 vuoden päästä / kun olisit lopettanut kepparit, joka harrastajalta löytyisi vähintään yksi sinun tekemäsi hevonen (joo järkevät kysymykset ) :D

Sanoisin että mihin tää mailma on oikee menossa ;D No ei ku sanoisin kuiteski JAA.

11 KYSYMYSTÄ HAASTETULLE!

1.Suloisin kuva minkä olet ottanut heposestasi? (Ja se kuva tietty ;))
2.Oletko koskaan loukannut itseäsi (pahemmin tai ihan lievästi) kepparoidessasi?
3.Valitse yksi hevosesi ja kerro miten se valmistui?
4.Mahtavin kepparikuvasi!
5.Kuinka monesti olet käynyt kisoissa?
6.Uusin hevosesi?
7.Ensimmäinen hevosesi?
8.Kuka sai sinut innostumaan keppihevosista?
9.Ihan lemppari kepparikuvasi?
10.Jos saisit omistaa jotain (yhden asian) joltakin keppihevostelijan tallilta mikä se olisi? Se voi olla hevonen, varuste jne.
11.Lemppari kisa kuvasi?

HAASTAN:

(mä tiedän et KhtBanjo haasto teidätki, mut mä  haluun et te vastaatte munki kysymyksii >:3)

enää en keksi sori haastan nyt vaan 4 :P

1 kommentti:

  1. Hauska toi putoamiskuva :D
    Sitä vaan ajattelee kun pari vuotta sitten mun ekat kepparit oli olevinaan niin hienoja, että oijoi xD

    VastaaPoista