perjantai 7. marraskuuta 2014

Kuvailin♥

On  kaikkea jännittävää ja vähemmän jännittävää tapahtunut. On tullut Vivian (uusi hevonen asdfghjkl), YP:seen on tullut aivan jumalainen hepotusponimus, Mimuxis on onnistunut opettelemaan tekemään varusteita (olen ylpeä, erittäin) ja Mimuxis on myös löytänyt kouluratsastuksen salat!

Aloitetaan nyt kuitenkin itkuisella anteeksipyydöllä, OLEN PAHOILLANI ETTEN OLE POSTAILLUT ;_; KOULU JA KAIKKEE MUUTA NII EI PYGEE, EI JAGEE ;_________________; Lupaan ja vannon, yritän kiristää postaustahtia :,3

Muttamuttamutta. Olen tässä nyt taas aloittanut aktiiviratsastelut, rattattan joka päevä vähintään kerran! No niinhä miä oon teheny :D Ja olkaa ylpeitä minusta, hain sen meille tulleen ylläpitoponin K.Ä.V.E.L.L.E.N JA MÄ EKSYIN METSÄÄN. Ainoa lohtuni oli tämä muovipussissa kulkeva ponitus, jota vasten sitten karjuin itselleni vihaisia lausahduksia kuten: MIKSI SÄ ET IDIOOTTI MENNY OSTAMAAN SUBIA JA OISIT SOITTANU KYYDIN SENKIN ***!! Mutta minä selvisin ponin kanssa ehjinnahoin kotia :,3 (Sain ***(kerron YP ponin nimen lopussaa!) @avalonshorses:ilta (IG tili) :3 Aivan ihana ja upea ja kiltti ihminen!)
Niin ja minähän olin reipas ja latasin IG:n. Sieltä kun etsitte @kht_caballo niin minut löydätte ^3^. Olen koukussa.
Juuuooo. Olin myös KhtRavisukan kisoissa tuossa vähän aikaa sitten, MENI AIVAN MAHTAVASTI ;v; Niin ylpeä Vikkestä, saatiin Kür-luokasta 3-ruusuke♥
Ja muuten, kiitos ihanien ystävieni, olen saanut tietää, että paikkakunta jolla asun EI OLE kepparituppukylä, täällä on enemmänin keppariharrastajia. En ole pitkään aikaan ollut näin iloinen siitä että voisin kutsua 'seuran' (jooo me tehtiin meidän kaupungin  entiiäminkä seura :,D) kisoihin :3

Mutta mutta... Kuvasin tuossa pari päivää sitten kaikki tallin asukkaat läpi ja valikoin jokaisesta asukista parisen kuvaa tänne :) Enjoy~




Tämä on siis Sirius :) Itse tehty kaksipalainen Fellponi oripoika :3



Vikke, suomenhevonen, ori sekin :D Itsetein


Uusin asukki, CB Aktiivia 'Vivian' :) Russponi tamma. Korvat vähän vammas, teen ne varmaan uusiks :D


Pertti-Matleena, ostin yhdeltä kasvattajalta, Oravahevonen ja ennyttiedäsukupulolta :)


Opaaalll  ♥_♥ On hän niin kuvauksellinen kyllä nyt. Näyttää kyllä joltain ponilta tässä kuvassa :,D




Ryhmis x3

Ja sitten siihen YP: ponitukseen :3 Ja hänen nimensähhän on Carrousell Sortilègen eli Musse :3 Aivan ihana!!! Askellajit todella hyvät ja todella pirteä ja energinen :) Utelias ja totteleva hevonen :3 Olen niin iloinen että sain sen Avalons Dancin Horsesilta ylläpitoon :3



Kattokaa ny ;v; osaava hevonen JA VIELÄ IHAN JUMALATTOMAN SULOINENKIN :,D Tällä on vielä niin hyvä ratsastaa kun tän kaula on sellanen, tukeva ja hyvä :3

Mutta joo, mäpä tästä meen jatkamaan mun korvahupun väsäilyä, see ya! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti