sunnuntai 1. helmikuuta 2015

KhtGouldhorsesin ja KhtTaikahevosen kisat~

Moii :) Olin siis eilen KhtGouldhorsesin ja KhtTaikahevosen kisoissa Espoossa. Paikalle saavuimme tukalissa tunnelmissa, yhdellä oli huono olo, mun jaloissa makasi koira ja yks joutu tarraamaan selkänojista kun ei turvavyö toiminut. Noh sitten kun päästiin ulos autosta ensin oli paniikki, oltiinko liian ajoissa? Ei oltu kaikki oli jo paikalla. No mentiin sitten räjähtäneen näköisinä (luultavasti xD) sisään ja alettiin laittaa heposia kuntoon.

Me luultiin että muut hyppäs  lämppärataa, mutta sitten yksi järjestäjistä kuulutti että nyt alkaa tyyliluokka, osaako kaikki radan? Paniikissa juostiin yhdelle järjestäjistä kertomaan että tultiin myöhässä, ei me osata! Me sovittiin että katotaan muista jotka menee meidän edellä että miten se rata menee. Se oli oikeastaan aika helppo rata, mutta vaikea muistaa paineessa xD No ehkä 5-7 ihmisen jälkeen oli mun ja Opalin vuoro. Sydän pamppaili ja jännitys laukes heti kun lähin laukkaamaan. Keskityin siihen että hyppään kunnolla ja yhdessäkohtaa muistan tehdä laukanvaihdon esteellä, muistin mutta tuli siitä vähän hassu :D Oon tyytyväinen, vaikka en usko että kovin hyvin sijoituttiinkaan xD

Sitten alko rentoutua kun sai lämpätä 40-50cm aikaluokkaan. Lämpättiin siinä jonkun aikaa sitten alkoikin se luokka :) Sekin meni hyvin Opalin kanssa, Winan kanssa oltiinkin vikoja ja yksi pudotus tuli, oon silti ylpee siitä, me ei olla oltu kauheen kauaa vielä tekemisissä. Ei siitäkään sijoituttu, enkä tiedä mille sijalle lopulta edes päästiin xD

Sitten oli ihanat 60-70cm ja kür vapaata mulle ja hepoille <3 Se aika kuvasin enimmäkseen ja pörräsin katsomassa myyntiheppoja. Kür oli mahtavaa katseltavaa, musiikkivalinnat oli hyviä ja esitykset hienoja! Itse kun en osaa koulua niin olin suorastaan häkeltynyt :D

Sitten tulikin Ori ja ruunanäyttely, johon olin lupautunut yhden kaverini hevosen viemään, kun hän itse joutui lähtemään kesken kisojen :c Dalton (kaverini hevonen siis) ei sijoittunut vaikka koko porukalla toivottiinkin. Mä oikeasti yritin pysähdyksissä ja laukassa ja ravissa pitää nilkat suorana ja tahdin ja hevosen liikkeet luonnollisina, toivottavasti se en ollut mä kun pilas Daltonin mahikset ;_____; toivottavasti tuli edes 4. <3

Sitten tulikin tammanäyttely johon kiiruhdin Opalin kanssa :) Mun taskussa naksu koko ajan joku, se oli tosi noloa kun muuten oli ihan hiljaista ja kuulu jokasella askeleella: naks naks naks xD Mutta tässäkään ei sijotuttu. Sitten oltiinki lyöty 'vetoa' yhdestä jumalallisesta myyntihevosesta ravisukan kanssa että jos se saa tingittyä siitä 10e pois se ostaa sen ja jos mä saan alle 10e tai en ollenkaan niin saan sen. No myyjä sanoi että sen saa ostettua 35eurolla (alkuperänen hinta 40e) joten mä sain ostaa sen :3 JA SE ON IHANA! Tiedollinen söpölinen, kepillä, täytteillä ja suitsilla! AKA MAHTAVAA! Nimi ponimuksella on siis MM'S Eye Of The Tiger "Tikru" :) On siis KhtMetsämansikan kasvattama saksalainen ratsuponi ori :) Tikrusta tuleekin mun uus kisaheppa, hehee varokaa vaan kaikki >:)

Siitten kuvia ettei tähän tekstin määrään huku :D Ja kuvat ei oo järjestyksessä :)

 Lämppäilemässä Winan kaa 40-50cm luokkaan.





Opalin kaa radalla, jo suorittamassa :3



NOPEE NOPEE NOPEE  Mentii ku mitkäki etanat...



Näyttelyis. Sen riimu heilu sen naamalle koko ajan nyyh ;_;




RAVISUKKA SAI 40-50CM LUOKASTA PRONSSIAAA WIIHIUUU


Avalons Horsesin Frosti, joka oli Ravisukalla YP:ssä :3


Wina ja Opal :3 Huomaatte ehkä, että mulla oli vaan yhdet ohjat mukana kisoissa...


DALTON ON TOI HARMAA VALKONEN OMG KATTOKAA NYT ;_;


Ihanan tärähtäny... Mutta Opal ja näyttelyriimu :D


Opal nojailee Ticoon ettei se likaannu seinästä xD


Dalton <3


Ravisukka osaa hommansa ja kuvaa hyvin! :D


"Voiks Liljan takin syödä?"


Äkkii takas kattoo kameraa.


Tikruuu :3 Olin just ostanu siis kun kuvan otin :D



Kaks vikaa kuvaa Tikrusta oli siis tältäpäivältä :3 Eiks ookki ihana <3 In love~


Kisavideoo :3 Tykkään itte :D

Kiitti kaikil jotka oli kisoissa, oli kivaa :D! Suuret kiitokset matkakumppaneilleni, KhtMerililjalle,, KhtRavisukalle ja Avalons Horsesille x3

See ya later~

3 kommenttia:

  1. Vai että löitte Tikrusta vetoa :'D mutta kiva postaus ja hyvä että poni pääsee jatkossakin aktiiviseen käyttöön! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 'Vetoa' xD Oli pakko ku me molemmat haluttiin se :'D tultiin sit siihen päätökseen et jos se on 30€ niin ravisukalle ja yli niin mulle xD Ja onneks oli 35€♡ Ja pääsee varmasti aktiiviseen käyttöön! :3

      Poista
  2. Ihku video hei! :3 mäki pääsin sinne xDD mutjuuu, ihku postaus kans ;)

    -Lilja

    VastaaPoista