torstai 26. helmikuuta 2015

We are Warriors

Moi taas! Tälläviikolla oon käyny tiistaina KhtBanjon ja KhtMerililjan Liljan kanssa vähän shoppailemassa kepparijuttuja (joista lisää lopussa) ja keskiviikkona ratsastin noin 15minuutin ajan Tikrulla esteitä ja pienimuotoista kouluvääntöä.

Ihan ekaksi infoa tulevasta viikonlopusta: oon menossa mun mummille ja äijälle (joku varmasti kysyy niin äijä on siis vaari tai pappa, mutta mun toista pappaa siis kutsutaan äijäksi) yöksi la-su. Otan mukaan Tikrun ja Opalin, koska niille molemmille menee täydellisesti Opalin suitset ja en sinne jaksa kamalasti mukaan raahata. Vaikka ne asuu tässä ihan lähellä niin en jaksa kauhean useasti käydä meiltä hakemassa tavaroita :D Silloin aika varmasti ratsastelen siinä niitten pihalla mahdollisesti esteitä ja yritän kuvata sieltäkin pokkarilla videota. IG:seen sieltä tulee varmasti kuvia!

Mutta joops. Tikrulla ja mulla meni siis tosi hyvin. Ekaksi oli vähän jäykkää menoa ja Tikru ei millään halunnut suoristaa jalkoja ja näin, mutta kyllä se sitten renoutui ja piaffekin onnistui jotenkin (kirjoitin varmaan väärin anteeksi). Olen tässä nyt ehkä 2 viikkoa yrittänyt opetella capriolea mutta en saa takimmaista jalkaa potkaistua suoraksi niin että etujalka tulisi koukkuun eteen...





Ilmoittauduin muuten sm-kisoihin ja mulla on virhevahvistun ja hyväksytty osallistuminen sijalla 17, eli jos arvonta ei mua pois tiputa niin oon mukana ja oon tulossa 30cm ja sitten näyttelyihin uudella juuri valmistuneella hepall CB'S I Bet My Lifellä :) Ja myymäänkin tuun jos myyntipöydät tulee!


Sitte laitoin yhen esteen näin aluksi ja sen ristikoksi 30cm korkeudelle. Tikrulla on ihana hyppytyyli ja se pääsee ihan mukavasti myös 50-60cm. Ihan vielä en sillä korkeampia mene, koska musta tuntuu vielä ettei se oo ihan muhun vielä tottunut :)




Sitten otin vielä toisen esteen ja nostin sen 50cm. Tikru meni tosi hyvin! Myöhemmin katottuna olihan siellä vähän ilmavarojakin! Siitä ei tosin kuvia.





Kattokaa kuinka söpöt Opalin suitset on Tikrulla! <3 Teen tikrulle seuraavaks muuten meksikolaiset tuteilla :3


Tuollaista ostin keskiviikkona (kuvasta puuttuu sininen fimomassa josta kuolaimet tehty ja valkoinen fleece). Kuolaimet siis tein xD Ostin punaista tekonahkaa, mustaa tekonahkaa ja ruskeaa tekonahkaa, alumiini teippiä ja valkoista lankaa :)

Ja vielä video jonka tein tubeen Tikrun treeneistä keskiviikkona.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti