perjantai 18. syyskuuta 2015

TB// Treenit 31.8

Kuinka paljon mä voin oikeesti myöhästellä näitten postausten kanssa? Mun piti tehdä vaikka kuinka monesta jutusta kunnon postaus mutta ei. Onhan tääki ihan vaan kokeiden välttelyä että tän nytkin teen. Tai, kyllä mä postauksen pitkästä aikaa tänne myös halusin.

Olin siis tosiaankin tuolloin 31.8 KhtMerililjalla pienen treeniporukan kanssa. Seurassamme oli KitKatPoni (KhtBanjo), Nasu (KhtUusikuu), Nereta (KhtAszetar) ja Avalanna (Avalons Dancing Horses). Treenit aloitettiin pienellä alkupyörimisellä (ei verkalla koska meijän alkuverkkoja ei alkuverkoiksi voi kutsua :'D). Alkupyörimisen jälkeen Avalanna teki meille lyhykäisen estetunnin, jossa tehtiin about neljä harjotusta kunnes porukka alko sitte oman halunsa mukaan hyppimään. Avalannan estetunninn hyppelin Huurteen (KhtMerililjan toisen omistajan) Tytöllä. Sitten omia hyppelyitä menin kai suurimman osan ajasta Tikrulla.


Sitte mentiin impro-küria. En millään muista mihin biisiin Tikrun kanssa menin, One Direction:ia se oli, mutta kun dementia iskee niin dementia iskee.





Tän jälkeen lähettiin pienen metsän kautta pellolle jossa sitten kuvattiin, Tai mä kuvasin  :D Kiitos muute niille jotka mua kuvas aina välillä! Mutta juu, siellä pellolla pyörittiin aika kauan ja sitten tultiin takaisin.





Kun tultiin takaisin, suurin osa lähti ja jäljelle jäätin minä, KhtMerililjan pitäjät ja KitKatPoni. Päätettiin että hei hypätään isoja esteitä sarjassa. Sarja oli eka kolmen esteen sarja tosi loivaan alamäkeen, mutta päätettiin lisätä ihan 'mäen' loppuun vielä yksi este, joka oli suuremman välimatkan päässä kuin muut esteet toisistaan. Taidettiin aloittaa jollain 70cm:llä ja loppujenlopuksi hypättiin 85cm. Olin itse tosi tyytyväinen että pääsin sen 85cm puhtaasti koko sarjana, koska mun kunto on taas lähteny siihen suuntaan että...  Hyppytyyli ei kyllä todellakaan ole kaunis, mutta yli sillä menee. Hypittiin niitä niin kauan kunnes meidän loppujenkin piti lähteä.



Molemmissa 80cm Pikillä. Ja se hyppytyyli oli...


85cm Tikrulla ja ainavaan paranee.

Seuraavaan postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti